Sunday, October 2, 2011

teringinnya~

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Salam seukhwah kepada anda! sebenarnya banyak benda nak cerita..tapi, xtau lah macam tak bersemangat pulak... ini pon saja2 ja nak write down apa yang kempunannye..hehe..
aku teringin sangat..nak tau teringin apa?? 
teringin nak jadi penulis..xkisah la novel ke..komik ke..motivasi ke..huhu
tapi memang teringin jadi penulis..rasa2 aku ada bakat x?? hehe...
macam mana nak jadi penulis eh?? serius aku nak sangat...please!! tell me how?? 
hurm..lagi2 bila hobi aku nie membaca...semua aku baca...and bila baca dan tengok cara penulisan mereka2 tue, lagi rasa nak jadi penulis...aku dah plan..tapi, xtau lah jadi ke x? 
ingat nak buat perlahan2...buat sikit2 dulu...then, hantar kt mana2..okey x?
heeee....(^___^) 
ada apa2 nasihat atau kritikan tentang keinginan aku nie x? huhu..
kalo ada, please show it! 
thanx to all of U~ 




* rasa2 bakat ada tak? doa2kan...heee...-ithinkiloveyou-

1 comment:

  1. salam..hahaha..ad..jgn rsau..meh blaja ngn ana...haha^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...