Sunday, April 1, 2012

.:: ujian itu Tarbiyyah Allah 2 ::.

salam buat semua pembaca <3 <3 <3

semalam aku ada cerita kisah untie yang di timpa ujian kan? okey, hari ini ada khabaran gembira dari pihak mereka. Alhamdulillah baby untie tu ada ja jantina nya, cuma penyampai berita mungkin salah faham atau tersalah dengar. Alhamdulillah, untie tu dapat baby boy. cuma keadaannya masih perlu di beri perhatian dari pihak hospital. i.Allah semuanya akan berjalan dengan lancar dan semoga ia dipermudahkan oleh ALlah, Allah lebih mengetahui segala rahsia yang tersembunyi. aku hanya mampu berdoa untuk mereka. dan diharapkan anda pun tidak terkecuali untuk mendoakan mereka. :) thanks semua <3



 di kesempatan ini, aku juga ingin memohon didoakan kakak iparku dan baby sihat2 sebab 2,3 hari lepas kakak aku mengalami tumpah darah. asyik berulang ke hospital.tapi baby dalam kandungan okkey je dan sekarang sudah mencapai 4bulan. mohon doa dari kalian agar kedua-duanya sentiasa sihat sehingga bersalin nanti. xsabar pulak aku nak nengok bakal anak sedara ni, semua teringin lelaki. di sebabkan dah 2 orang perempuan. wah~ lama kot xpegang baby. i will count for this baby. exited (^___^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...