Friday, November 5, 2010

-permulaan sem-

Alhmdulillah..dah 2minggu and msok mggu ke3 aku blajar untk sem baru nie..
Alhmdulillah, smue ok..cme awl2 kelas cm xmnentu jer..
And Praise to Allah doa aku n kwn2 ku mkbul juga(bg spe yg brdoa la)
brdoa untk tdk cmpor laki..hehe..

bkn ape..susah la nk kawal klo ade laki dlm kelas..hehe..
aku nie dah la jenis mulut xbole ttop..mksodnye asyik nk cakap jee..
klo cmpor laki..xpsal2 aku kene label ngn bnde2 yg aku xske..huhu
ape2 pon Alhmdulillah la...cume..kelas BI je yg cmpor..
and, lecturer pon sume sporting2..best2 sumenye..
hopenye dpt la blaja dgn ssungguhnye..Amin..
kwn2..doakan aku eh? lg2 BI..hurm...mcm putus hrapan pon ade..

tapi...
bile pk..sume 2 ilmu...ble lg kte nk cri ilmu??
inilah masenye..usia muda2 biarlah kte luangkn masa dgn belajar dan belajar..
bila dah berusia..hah??nk tgok buku pon xmnyempat kan??hehe..

brbalik pd cter aku..
sem nie aku amek 7 subject..trmsok la Bi yg kene repeat 2..huhu
klo tgok jdual...mmg full la..kol 8-5..
tp xpe..blajar 2 kn jihad fi sabilillah..prbtolkan niat...
I.Allah pahala pon dpt..kn3?
(^_^)

7subject untk sem last di Cfs Nilai nie..huhu..
I.Allah smga Allah mmprmudahkan urusanku..
tp,aku takot..byk sbjct english dri arabic..:(
English- CCT,COMP,BI,INTRO HS..
Arabic- HADITH,FIQH,HADARAH ISLAMI..

yA aLLAH,Kau prmudahkanlah urusan2 ku di dunia n akhirat t..Aminn~

skrg nie, dok U pon da jrng nk on9..xde smngt..xtau npe?
bgon pagi, pg kelas..balik mkn solat tdo..hurm..
Sem ie..aku brazam..
Azam baru...xnk stdy last minute!!!!
please remind me ok??
cz aku nie mmg jnis stdy last2 minute..huhu..
tp hopenye ade org mmbantu yee..

Doakan kejayaanku dan sahabat2 ku semua..
smga kami sama2 brjaya dan melangkah ke gombak brsama..amin~(^_^)

2 comments:

  1. Sayangku Jah, semoga Tuhan permudahkan urusan Jah dan semoga Dia memurahkan rezeki Jah.. InsyaAllah.. I'll pray along ~

    ReplyDelete
  2. syukran habibati...harap sgt smngt dan doa dri kwn2..
    mohon doa yee..nk msok gombak jgk!! hehe...
    luv u syg...;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...