Wednesday, February 1, 2012

.:: الحمد لله على كل حال ::.




Bismillahirrahmanirrahim....pembuka bicara ^___^

Alhamdulillah atas semua perkara..hanya Dia yg layak mendapat pujian itu..dan kepadaNya juga kita bersyukur... ^__^
semalam, result exam final dah keluar... tiada apa yang perlu aku cakap..hanya bersyukur 
kepadaNya.. terima kasih Ya Allah..
sesungguhnya aku ini hamba yang tidak pernah bersyukur..
tidak banyak amalanku padaMu..
tidak pernah istiqamah dengan amalan2 ibadat..
tapi..Engkau masih menyayangiku dan mengasihaniku...
Engkau masih beri rezki yang tidak terhingga untukku..
terima kasih ya Allah..aku bersyukur dengan nikmat yang Engkau beri..

ya Allah..semoga aku tetap dalam bimbinganMu..ameenn..
kepada rakan-rakan..syukran jazilan kepada anda yang sering beri semangat untuk aku..
kepada roomate ^__^ classmate ^__^ and dulu soulmate..
tapi sekarang enemy?friend?bestfriend? i dont know wht can i call him..
terima kasih kerana menganggu aku waktu exam hari tu..
dan mengacau hidup aku...u know..i'll never forget that time..=__=

apa pun berlaku..itu adalah takdir dariNya..
apa pun aku dapat..itu adalah rezki dariNya..
aku hanya perlu bersyukur...
apa-apa pun aku happy n sedih ( dalam senyap) sebab itu je yang aku mampu beri kepada Ummi n Abah aku..
achik minta maaf..kalau keputusan achik tak memberangsangkan..
achik akan terus berusaha untuk beri kegembiraan yang asli kpd ummi n abah <3 <3 <3

.:: nak lebihkan usaha dan mulakan plan baru untuk sem akan datang..
please pray 4 me ^__^ ::.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...