Friday, February 24, 2012

.:: dilema ::.

Dengan namaMu ya Allah yg MAha Pengasih lagi Maha Penyayang.

sudah 3 minggu belajar. tapi aku masih dilema. kenapa ya? banyak benda dalam kepala ni ada, tapi jawapan semakin kabur bila tiba hari keputusannya. Ya Allah, bantulah aku..tunjukkanlah aku jalan yang benar. ameen~

sebenarnya banyak benda nak diluahkan, tapi masa tidak mengizinkan untuk aku berlama di hadapan laptop ni. laptop pon pinjam, macam mana nak update selalu? huhu..apa2 pun aku sangat bersyukur mempunyai teman2 yang sentiasa ringan hati memberi pinjam barang mereka. :D  banyak sangat benda yang aku nak ceritakan, tapi nanti kot tunggu aku free..:) aku nak cerita tentang pengalaman aku selama 2 hari di K-FIQH. anda tahu apkah itu? nanti kan cerita dari aku..hehe..


* skema gila ayat aku..muahahhaa~ daaa...ada kelas pulak petang2 nie. :| 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...