Friday, June 15, 2012

.:: i'm back ::.

Assalamualaikum w.b.t


aku kembali! yeay~ bebas dalam dunia ku sendiri. haha. nampaknya lama juga tak update blog kesayanganku ini. ye lah, hidup sebagai pelajar seringkali tidak mengizinkan aku untuk mengupdate blog ni, apa lagi menjengah. Buat masa ni, UIAM sedang bercuti semester bermula sabtu yang lepas, dan hari ini baru lah aku dapat mencoret-coret buat meluangkan sedikit waktu untuk idea aku yang tidak sempat-sempat  nak merembes ni. huhu. ntah apa la yang aku merapik kan? 


Alhamdulillah, 3minggu yang lepas aku meniti hari dan melalui peperangan di Universiti aku. ntah apa la keputusannya nanti? aku hanya mengharap yang terbaik sahaja. I.Allah. mohon doa dari kalian ye? semoga keputusan aku setimpal dengan usaha aku selama ini. 


Bermulanya cuti aku tanpa apa-apa agenda, plannya berderet-deret, tapi 1pun belom jalan. nampaknya kalau cuti aku yang 3bulan ni tidak ada apa-apa aktiviti, memang mati kebosanan lah aku.. huaaarrrggg~ (^O^)  eh? jeles ke aku cuti 3bulan? nak buat macam mana memang cuti aku lama pon? hehehe. mula-mula memang seronok kot, tapi bila dah seminggu cuti tanpa apa-apa plan, memang rasa nak belajar pulak. haa, inilah tanda manusia yang tidak berapa bersyukur. hehe. aku lah ni. 


agak-agak kalau cuti lama, boleh ke setiap hari aku update? ntah-ntah nak jengah pun tak ada masa. adoiy~ ye lah, nama ja cuti panjang, tapi aku jugak lah suri rumah sepenuh masa. memang cukup pakej, cuma tak ada husband je. haha. oh! nampaknya aku kena cari plan semoga aku tidak lah menjadi suri rumah. hehe. ehh2, bukan aku mengelak, tapi sakit kepala aku di buatnya dengan anak-anak orang nih. adoiy laa. nanti lama-lama aku jadi boring. pastu nanti aku tak kahwin pulak? haha (over x sampai xkawen? sape lah nak kt aku. kuikuikui)


di harapnya, semoga cuti ni aku manfaatkan sebaiknya. sapa tengah cuti?? jom kongsi apa aktiviti anda di rumah? sambil-sambil boleh cadangkan aku apa aktiviti yang best. heee.. ^__^


aulia said : masa itu harta yang paling berharga, maka gunakan ia sebaiknya. syukran.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...