Saturday, July 16, 2011

dah setaon lebey rupanya?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



wah~ xsedar yg blog nih da staon lbey aku bela..haha..td xde keje..ghodek2..tgok2 15.june.2010 aku mula post..hehehe..ary nie 16.july.2011..huhu..kira staon sebulan lah..hehehe..
apa yg anda dpt dgn blog nih?? ada apa2 manfaat tak?? klo xde..xpe lah..aku cuma nak luangkan masa je ngn blog nih..sbb..bila aku sedey..kdg2 xsemua bnda boleh cter ngn kwn2 kn?? 
ye lah..dorg mne ade masa nk luang ngn aku..huhu..so, yg setia hanyalah blog nie..hehehe..

tp, klo ada manfaat untk anda..Alhamdulillah..bgus lah kan..heeee...
ye lah..aku nie xpandai sgt nk nasihat2 org..nk bg motivasi ke..nk pujuk2 ke..
ye lah..aku sndiri xboleh wt untk diri aku..
so, dgn adanya blog nih..dpt lah bntu aku untk kuatkan smngat..n mna2 ilmu yg aku tau..
aku sebar2kan lah jgk..he~

erm..aku hanya post new entry bila aku...
1- free...(slalunya wktu cuty) klo mula bljaq mmg akn sunyi sepi lah blog nie okey...:)
2 - mood yg baek..(hehehe..bile aku xtnsyen2..tp klo tnsyen pon aku update gk..untk luahkan perasaan)
3 - bored..(bila aku boring2 aku update lah..) kekekkee..

okey lah..selamat membaca blog yg xbest nih! kekeke..ape2 pon korg the best! ^___^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...