Sunday, July 17, 2011

mcm mana nak ajar anak2 ttup aurat?











السلام عليكم ورحة لله

cmane eh nak ajar anak2 kita ttup aurat?? senang jee...ajarlah anak anda pkai  pkaian yg ttup aurat dri kcik..cntoh: bju gaun labuh..brtgn pnjang..tdung..panas?? alasan anda ke alasan anak?? xtau nk beli kt mana??okey...kt sini dh ada cara2 nya..meh sini tgok..aku  promote bju bdk2..xdak duit?? aih..kt dunia anda pnya alasan mmg hebat2..kt akhirat tgoklah sndiri..ini cuma aku bg cara korg lpas la skit dosa korg yg tggung anak pmpn tue..tgok dulu..xminat xpe ah.fuhhh!!!..cantik woo..serius..klo ada adk kcik or anak..aku dah beli dah..and  aku jgk trasa nk pkai bju2 nie..cute gila!! cantik lak tuh..mcm nk pkai jek..dah2 jom tengok2..klo terminat sila2 lah inbox d fb aku..okeyh? go go go~~~
http://nuhaponiran91.blogspot.com/ layan2..kekek..ko ade ramai anak sdra kan??meh2 beli..



eh.ini bkn baju..ini cuma size2 n umor2nye..


 okey..ini baru bju..jom shopping semua~ ^___^
































note: minat?? ape lagi?? jom beli..sila tggal komen and mcg d fb aku..:) thanx..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...