Sunday, July 17, 2011

nak cantikkan muka??


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

tiba2 pulak aku terrrrajin nk wt bisnes..bkn ape..nak tlg kwn n nak gtau gk kt korg2 tntang 1produk nie..aku d britahu ia d buat sndri oleh org islam..jenama produk kecantikan muka nie ialah FINNOUR..brasaskan beras pulut dan susu..boleh mencerahkan kulit..melicinkan kulit..mnghilangkan jerawat..mmbuang mnyak2 d muka tnpa pngelupasan..I.Allah dgn izin Allah brkesan..kita hnya ikhtiar..tp Allah yg tntukan..1set barang hanya RM90..klo xnak toner..hrga 1set 3barang hnya RM80..klo teringin or nak cuba..boleh tggalkan comment atau inbox d fb saya...kt cnie aku ade ltak gmbo2 nye..tgok la..:)




krim malam

krim siang

xtau ape nama dia..huhu..kwn aku ckp ( collagen ) ntah la..

sabun muka
okey..ini 1set smua nie hrga RM90

.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...